نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2539
-
الف
+

«گلاره عباسی»: بازی در «شادروان» ادای دینی به مهاجران افغانستانی بود

«گلاره عباسی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه از چالش های ایفای نقش افغانستانی اش در فلم «شادروان» گفت.

به گزارش آی فیلم2، «گلاره عباسی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «شیدایی»، «مدینه»، «کیمیا»، «راه شب»، «هویت»، «بچه ها نگاه می کنند»، «نون و ریحون»، «رویای گنجشک ها»، «تکیه بر باد»، «برادر» مشاهده کردند؛ در یک مصاحبه در حاشیه جشنواره فیلم فجر ایران از چالش های ایفای نقش افغانستانی اش در فلم «شادروان» گفت.

«گلاره عباسی» گفت: ایفای این نقش برایم بسیار جذاب بود و برای تمرین لهجه خود یک معلم زبان در پروژه داشتیم و از ایشان تشکری می کنم که بسیار با من همراه بودند و هم چنین بازیگران افغانستانی حاضر در این فلم به من کمک می کردند.

وی در خصوص دشواری های زندگی در مهاجرت اظهار کرد: غربت مساله مهمی است با توجه به مهاجرت چه از نوع اختیاری و چه اجباری، امروز درد غربت مسئله‌ بسیاری از مردم در جهان شده است؛ عزیزان مهاجر را خانواده‌ خود بدانیم.

بازیگر سریال «برادر» در این خصوص عنوان کرد: من هم این غربت را دروه ای از زندگی ام تجربه کردم. بازی در این نقش ادای دینی به مهاجران بود و می خواستم این تنهایی، مبارزه و رنجی را که مردم در جای جای جهان آن را تجربه می کنند در یک اثر نشان دهم. 

فلم سینمایی «شادروان» به تهیه کنندگی «عباس نادران» تولید سال 1399 است.

در خلاصه داستان فلم شادروان آمده است: پدر خانواده‌ای از دنیا می رود اما مشکل خانواده نه مرگ پدر بلکه رسیدگی به مهمانانی‌ است که آمده‌اند و خوش می‌گذرانند و تا جنازه را دفن نکنند، نمی‌روند؛ جنازه‌ای که انگار قرار نیست به این زودی‌ها دفن شود...

«سینا مهراد»، «گلاره عباسی»، «نازنین بیاتی»، «بهرنگ علوی»، با هنرمندی «رویا تیموریان» و «محمدموسی اکبری» بازیگران این فلم سینمایی هستند.

لازم به ذکر است جایزه بهترین چهره‌پردازی چهلمین جشنواره فیلم فجر به «امید گلزاده» برای فلم «شادروان» تعلق گرفت.

بیشتر بخوانید:

آشنایی با «گلاره عباسی» بازیگر سریال «کیمیا»+بیوگرافی

برترین های چهلمین جشنواره فیلم فجر ایران معرفی شدند

نظر شما
ارسال نظر